zondag 28 maart 2010

Ik ga weer verder

Ik heb mijn bam-reis maar weer voortgezet. Voelde me vorig weekend zo rot, zat er even helemaal doorheen door het hele gedoe met mijn donor en vooral met het feit dat ik de komende tijd niet zwanger zal raken.
Heb toen toch maar weer het heft in eigen handen genomen en een oproepje op bam-mam.nl gezet. Ik heb er een tijd over nagedacht. Vooral omdat ik geen zin heb in het uitzoeken of de donor wel/niet serieuze intenties heeft. En het er uitpikken van een bepaalde vent die  steeds weer opduikt onder een andere naam en met een ander e-mailadres, waar ik ook geen zin in en vooral geen energie voor heb. Maar ja, als ik moeder wil worden zal ik toch stappen moeten ondernemen.
Dus mijn zoektocht naar een donor is weer begonnen. Daarnaast heb ik zelf ook op een enkele oproep gereageerd.

Ik heb momenteel serieus contact met 2 donoren. Alleen heb ik van eentje sinds woensdag geen reactie meer gehad, dus dat is even afwachten. Bij hem had ik wel een heel goed gevoel, zou het jammer vinden als dat verder geen vervolg krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten