vrijdag 29 oktober 2010

Een nieuwe poging

25-10-2010
Ik ben vandaag weer begonnen met insemineren. Vandaag een licht positieve test dus in ieder geval op tijd ;). Heb ook voor woensdag en vrijdag afgesproken al denk ik, gezien de test, van de laatste geen gebruik te hoeven maken.

28-10-2010
Ik zit te twijfelen… heb gisteravond geïnsemineerd. Het was een heel gedoe nog. Aangezien mijn donor op tijd weg moest en ik er aan zou komen, had hij vast het potje gevuld. Normaliter rij ik er 15 minuten op, door file gisteravond ruim een uur. Flink balen dus. Terugweg ging gelukkig erg vlot dus uiteindelijk heeft het zaad 5 kwartier in het potje gezeten. Nu ben ik natuurlijk aan het testen en blijft mijn test al sinds gisteravond 'n heel licht streepje vertonen. Had verwacht dat gisteravond m'n ovulatie was, maar nu twijfel ik daar over. Zal ik morgen nog wel insemineren of niet? Misschien stop ik iedere keer wel te vroeg? Morgen nog maar afwachten wat de test zegt en anders toch nog maar een keer insemineren. Beter een keer te veel dan te weinig zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten