vrijdag 2 oktober 2009

De zoektocht naar een geschikte donor (2)

Vandaag weer m'n donor ontmoet. Ik was er een beetje zenuwachtig voor. Ik had tijdens de afgelopen mailcontacten het gevoel dat hij mij leuker dan leuk begon te vinden. Werd daar erg onzeker en kriebelig van, want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vind hem heel aardig maar verder niet aantrekkelijk enzo. Daarbij is hij 'al' 48, beetje te oud voor mij!
Maar goed, het was dus goed om elkaar weer even een keer te zien. Dan kon ik gelijk kijken of ik in real life dat gevoel ook heb. En gelukkig… dat gevoel heb ik nu niet meer. Ik denk wel dat hij mij een hele leuke vrouw vindt maar (voor nu in ieder geval) niet meer dan dat. Heb hem ook heel duidelijk gemaakt (wel heel subtiel hoor :D) dat hij voor mij alleen de donor is en ik niet uit ben op een vriendschap met hem.

We hebben vandaag ook het donorcontract getekend. En de afspraak gemaakt om in december te beginnen met insemineren. Dit zal waarschijnlijk eind december zijn. Ik heb eind november/begin december m'n eisprong maar als ik dan gelijk zwanger ben (kleine kans maar het zal me maar gebeuren) kom ik met mijn studie in de knoop. Ik wil graag het 3e jaar hebben afgerond voor ik met verlof ga want anders moet ik nog zolang studeren. Ben bang dat ik m'n studie dan misschien niet ga afmaken. Als ik nog 'maar' een jaartje hoef is het einde al zo dichtbij dat ik wel zal doorzetten hoogst waarschijnlijk.


Ik heb ook voorgesteld om een foto te maken. Hij vond het wel een leuk idee. Dus de volgende keer maken we ook nog een foto. (hij was er vandaag niet op gekleed en moest nodig naar de kapper… hahaha, hoezo ijdel!). Ik heb ook een kopie van z'n legitimatiebewijs.

Dus eind december ga ik beginnen met insemineren!! Spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten