zaterdag 4 december 2010

Wachten

Ik verwacht één dezer dagen ongesteld geworden dus dan weet ik ook wanneer dag 13 is! Over een week of 2 als het goed. is. Zo'n fijn idee dat ik dan ook weer kan insemineren!
Achteraf gezien is deze 'poging' ook weer zo voorbij. Heb er best wel verdriet over gehad, maar kan het ook wel weer loslaten. Heb niet het gevoel dat het me iets heeft opgeleverd, als van rust of zo. Ben er toch veel mee bezig geweest, ook door mijn afspraak bij het ziekenhuis.

Ik ben maar gelijk begonnen met temperaturen. Je moet het bij houden vanaf cyclusdag 1 en aangezien ik niet precies weet wanneer die komt, zal ik toch iedere morgen moeten tempen. Afgelopen dagen moest ik toch om 6 uur op, dus toen was het niet zo erg. Maar vanmorgen :shock: …. Ik had m'n gewone wekker om 8 uur gezet, omdat ik nog van alles wilde doen voor ik naar mijn broer zou gaan. De wekker van m'n telefoon had ik op 6 uur gezet. Alleen ging die gewoon mee in m'n droom ;). Dus het duurde een hele tijd voor ik echt besefte dat ik wakker moest worden. Gelijk getempt en daarna plassen en weer verder slapen. Tenminste, dat was de planning. En toen gebeurde waar ik al bang voor was, ik viel niet meer goed in slaap. Maar goed, ik hou het gewoon nog even vol. Misschien dat het gaat wennen.
Heb vanmorgen ook om 8 uur getempt zodat ik kan kijken of daar veel verschil in zit (dus met de temp van 6 uur). Als dat nou een beetje een standaard verschil blijkt te zijn, dan trek ik dat gewoon af van de 8 uur tijd! Heb ik toch weer 2 uurtjes langer slaap te pakken. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten