vrijdag 4 juni 2010

Poging 3: de herkansing

09-05-2010
Kan het nog steeds niet beseffen dat ik zulke lieve mannen ben tegengekomen die mij willen helpen! Hebben best uitgebreid besproken met elkaar hoe de invulling zal moeten gaan. Ik vind het zelf vrij lastig om nu al concreet een invulling daarvan te geven. Wat ik heel belangrijk vind voor de ontwikkeling van mijn kindje is dat het kindje weet wie de vader is. En dat er ook contact met die vader is, zodat ze elkaar ook kunnen leren kennen. Hoe vaak, hoe intensief, waar etc. zijn dingen die denk ik moeten blijken als het moment daar is. J gaat zeker een rol spelen in het leven van mijn kindje, maar de intentie is absoluut niet om co-ouders te gaan worden. Zij gaan hun eigen gezinnetje stichten en ik het mijne. En het zou heel leuk en fijn zijn als er een goede vriendschap uit bloeit.
Mijn cyclus is alleen gelijk van de rel… zou eigenlijk afgelopen woensdag ongesteld moeten worden maar tot op heden geen signalen. Heel vreemd, ben normaliter vrij regelmatig. Meestal om de 27 dagen, enkele keer 28 dagen. Nou was mijn eisprong afgelopen keer ook al vrij laat, dus wie weet komt mijn menstruatie daardoor ook weer later. Vreemd!
10-05-2010
Ongesteldheid is vandaag doorgebroken dus over een week of 2 mijn ovulatie. Dus nu nog 2 weken relaxt voelen voor de ellenlange wachtweken beginnen. Maar wat ben ik blij dat ik straks weer mag wachten!!!

03-06-2010
Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Een groot deel van me heeft een goed gevoel bij deze poging. Maar het zegt allemaal zo weinig! Weet het toch echt pas over een paar dagen. Moet mezelf beheersen om geen test te doen. Had er tot vanavond niet zo'n behoefte aan, maar het begint nu wel te kriebelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten