woensdag 15 juli 2009

Van single vrouw naar moeder

Toen ik er 2 jaar geleden voor koos om weer te gaan studeren, wist ik dat ik bepaalde stappen in mijn leven vooruit schoof. Eén daarvan was het moederschap. Mijn gedachten toen: ik ben single, doe werk dat ik niet leuk genoeg vind, nu kan het nog, ik wil nu nog geen moeder worden, studeren maar!
Nu ben ik sinds mei bezig met het moederschap en wel in de vorm van BAM; Bewust Alleenstaande Moeder. Al klopt de term niet helemaal; ik ben wel bewust moeder aan het worden maar bewust alleenstaand ben ik zeker niet. Het is een heftige rollercoaster qua emoties maar ik heb mijn doel duidelijk voor ogen: ik wil zo graag moeder worden, daar heb ik heel veel voor over!
Dit wordt mijn uitlaatklep. Mijn plekje om gedachten, gevoelens en acties te beschreven en voor mezelf op een rijtje te krijgen.
Dit wordt mijn geschreven verhaal over een single vrouw met kinderwens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten