zondag 15 mei 2011

Afsluiten en verder gaan

Vandaag de eerste echte signalen van een naderende ongesteldheid. Helaas, ook deze laatste ZI-poging is mislukt. Dit betekent voor mij ook een afsluiting van een bepaalde fase en de start van een nieuwe.
Afgelopen vrijdag heb ik de medicijnen voor de IUI al besteld bij de apotheek. Had de recepten al een tijdje in huis, maar het voelde als 'de goden verzoeken' om ze al op te halen. Omdat ik vrijdag naar de sauna ging, heb ik die ochtend een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Reden, ondanks dat het nog echt te vroeg had kunnen zijn, om de medicatie te gaan halen. Had al van meerdere mensen begrepen dat het niet altijd op voorraad is, dus vandaar dat ik er op tijd bij wilde zijn.
Terwijl ik bij de apotheek stond te wachten, voelde ik het heel bewust, deze nieuwe stap en fase. Opeens ben ik daar een persoon die hulp nodig heeft bij het zwanger worden. Pff, kwam even flink binnen. Wil die hulp helemaal niet nodig hebben. Wil gewoon zwanger worden! Merk ook nu dat de ongesteldheid er aan komt, dit ook weer een stukje afscheid nemen is. Het is helaas niet gelukt via deze manier.
Ik ga maar gewoon heel hard hopen dat de komende fase meer geluk gaat brengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten